Resident Evil 6

Preview
Special
Download
Resident Evil 6 is drie keer langer dan het vijfde deel

Resident Evil 6 is drie keer langer dan het vijfde deel


11 April 2012 18:18 | Nieuws | Y@nnick. | 13 reacties

Volgens Game Director Eiichiro Sasaki zal Resident Evil 6's verhaalmodus maar liefst drie keer zo lang zijn als die van Resident Evil 5. De beste man bevestigde aan NowGamer dat de drie campaigns in totaal 30 uur aan gameplay zullen bevatten.

 

"De drie personages hebben ieder hun eigen verhaal en je kan zelf kiezen van welk personage je het verhaal het liefst wil volgen." aldus Sasaki.

 

"Wat betreft de lengte, als je elk verhaal apart bekijkt dan zijn ze stuk voor stuk ietsje korter dan Resident Evil 5. Als je ze allemaal bij elkaar optelt echter, dan bekom je veel meer waar voor je geld. Hoewel het verhaal van ieder personage op zichzelf staat, zullen alle personages in hetzelfde gebied vertoeven, namelijk in China. Dat betekent dus dat er wel wat overlap aanwezig is."

 

Sasaki bevestigde ook zijn fascinatie voor The Walking Dead en Dead Space, waarvan Resident Evil 6 inspiratie heeft opgedaan. Van Dead Space heeft Sasaki de zwevende HUD een nieuwe look gegeven. Zoals eerder vandaag vermeld kunnen we de titel een maandje eerder dan verwacht ontvangen, namelijk op 2 oktober.

 

Bron: NowGamerexterne link

Informatie over Resident Evil 6


Releasedatum: 02-10-2012
Ontwikkeld door: Capcom
Uitgegeven door: Capcom
Genre: Action
Multiplayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3
Age 18+
 
1 100% rep

dudek zegt op 11/04/2012 18:52   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Hopelijk heeft deze RE ook het horror gehalte van dead space.
1.1 100% rep

halovision zegt op 11/04/2012 19:02   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Idd, Dead Space was best freaky.

@ 9lives : de releasedatum ff aanpassen bitte.
'Releasedatum: 31-12-2012'

Van 20/11 naar 02/10.
1.2 100% rep

agrash zegt op 11/04/2012 19:38   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik betwijfel het helaas..
1.3 100% rep

kim gillissen zegt op 12/04/2012 1:53   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Dead Space 1 en 2 zijn in mijn ogen nog steeds de beste beste horror games die erg dicht in de buurt komen van de eerste Silent Hill en RE games.
2 100% rep

badgirl zegt op 11/04/2012 19:18   [?]

  Rating 0 16+ 16+
mooi 30u en dan vb maar 6 uur

als dat echt 30uur en een beetje zoals re4 dan gaat ik hem zeker kopen

zijn er al gameplay beelden van (voor pc)
2.1 100% rep

Michster zegt op 11/04/2012 20:28   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Nope.

Hopelijk haalt het(of overtreft het misschien wel) de speelduur van RE4.
3 100% rep

grievous444 zegt op 11/04/2012 19:47   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Betekent nog niet dat hij goed zal zijn, maar het is mooi meegenomen.
4 100% rep

jayzero zegt op 11/04/2012 20:13   [?]

  Rating 0 16+ 16+
oei wat een kwelling.
5 100% rep

pinoken zegt op 12/04/2012 7:22   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Meh als de verhalen al overlapping hebben wilt het waarschijnlijk (zelfs vrij zeker) zeggen dat het einde 3 keer hetzelfde is. Ga ik dan die 3 story lines allemaal spelen? Neen, zeker niet. Met wat geluk als het een goed spel is zou ik er 2 doen.
5.1 100% rep

Bart Religion zegt op 12/04/2012 14:56   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Bij de oude Resident Evil was dat ook zo
6 100% rep

Den Jiver zegt op 12/04/2012 9:01   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik heb hier het eerste seizoen van the walking Dead,het is een serie die in de US uitgezonden word,door FoxLife,en is absoluute top,de beste zombie serie/film die ik ooit gezien heb,in de US is het tweede seizoen ver ten einde,en er komt ook een derde,geen wonder,want de kijkcijfers zijn echt wel goed.Als R.E. daar de mosterd gehaald heeft,dan heeft het veel kans voor een absoluute topper.
6.1 100% rep

R3L4X zegt op 12/04/2012 13:19   [?]

  Rating 0 16+ 16+
De serie 'The Walking Dead' is niet echt te vergelijken met de RE-reeks hé..
6.2 100% rep