Far Cry 3 goes insane met The Insane Edition

Far Cry 3 goes insane met The Insane Edition


23 May 2012 10:02 | Trailer | Praga | 11 reacties

Far Cry 3 goes loco in tha coconut, of beter nog, Far Cry 3 goes insane. Inderdaad beste vriende, Ubisoft haalt al de troeven uit de kast om van Far Cry 3 een van de strafste of wie weet misschien zelfs wel het strafste schietspel van 2012 te maken.

 

Ubisoft geeft vandaag de details vrij van de ‘Insane Edition' van Far Cry 3. De ‘Insane Edition' wordt aangeboden voor Xbox 360, PlayStation3 en pc.  

De ‘Insane Edition' bevat:

·        Een Wahine met een Vaas bobble-head van 12 centimeter.

·        Monkey Business - Ontmoet Hurk, een nieuw personage en opdrachtgever met vier unieke missies voor één uur extra gameplay.

·        The Lost Expeditions: Twee spannende en actievolle missies met een extra speelduur van meer dan veertig minuten en een exclusief World War II flare gun.

·        The Hunter Pack - Een M7000 jachtgeweer met drie collector skins.

·        The Warrior Pack - Een handgemaakte dolk en twee exclusieve tribal tatoeages.

·        The Predator Pack - Vier exclusieve, zeldzame roofdieren en een pijl en boog.

·        Een ‘Insanity Guide' met handige tips om het eiland te overleven.

 

Dit is echt wel insane lijkt me.

 

Informatie over Far Cry 3


Releasedatum: 30-11-2012
Ontwikkeld door: Ubisoft
Uitgegeven door: Ubisoft
Genre: FPS
Multiplayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3
Age 18+
 
1 100% rep

Shades29A zegt op 23/05/2012 10:28   [?]

  Rating 0 16+ 16+
nice!
maar ik ga nog even de kat uit de boom kijken tot er een prijs op plakt
2 100% rep

Michster zegt op 23/05/2012 10:48   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Misschien een goed spel, maar wat voor idiote reclame is dit toch niet.

Doet me denken aan die reclame voor Dead Space(?) waar ze zeggen "Dit is zo geweldadig en gortig, hier zou ik mijn kind nooit op laten spelen!"
2.1 100% rep

cpt nice zegt op 23/05/2012 11:28   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ge bedoelt met die moeders die dat spel spelen? Ik vond da best grappig "Your mum will hate it!"
2.2 100% rep

tyger1 zegt op 25/05/2012 3:10   [?]

  Rating 0 16+ 16+
waarom zit jij dan op gamesite en is het kind plak er ff een jaartal op kind .
damm zo een zonde is het nu ook niet !!!
3 100% rep

uberdevil1 zegt op 23/05/2012 13:10   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ah ze weten al da ze DLC uit gaan brengen dat 40 min meer speeltijd geeft..
3.1 100% rep

Mclaeys zegt op 23/05/2012 16:46   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ze spreken over vrij te spelen content, niet over DLC. Als je dit koopt krijg je dus gewoon een code zodat alle content al meteen te gebruiken is in plaats van eerst het hele spel te moeten uitspelen hiervoor.
4 100% rep

robbers zegt op 23/05/2012 13:19   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Niet echt een aantrekkelijke editie..
5 100% rep

Emiel1992 zegt op 23/05/2012 13:54   [?]

  Rating 0 16+ 16+
bwa wel is leuk voor de verandering
6 100% rep

[Dark-Fury] zegt op 23/05/2012 19:24   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Geef mij maar de wbb edition van farcry 3.
De vorige farcry was zo een gigantische teleurstelling...
Ze maken een grote wereld waardoor het zoveel potentieel heeft maar dan nog slagen ze er in om het zo saai te maken.
6.1 100% rep

tyger1 zegt op 25/05/2012 3:14   [?]

  Rating 0 16+ 16+
geniet jij wel van gamen ??? of ....
Farcry2 was best te pruimen ...
7 100% rep