Dead Island

Dead Island krijgt voorlopig geen opvolger

Dead Island krijgt voorlopig geen opvolger


18 May 2012 19:32 | Nieuws | cpt nice | 13 reacties

Op een spel dat goed verkoopt, volgt tegenwoordig haast altijd een sequel. Het leek dan ook zeker dat Dead Island, dat al meer dan drie miljoen keer werd gekocht, een opvolger zou krijgen. Deep Silver zou hiervoor samenwerken met Yager Development.

 

Dit vermoeden wordt nu echter tegengesproken door Guido Eickmeyer, development director bij Deep Silver. "We werken op dit moment niet samen met Yager aan Dead Island 2, of om het even welk ander project. We sluiten niet uit dat we binnenkort met hen zullen samenwerken, misschien zelfs aan een game binnen het Dead Island-franchise, maar dat zal voor later zijn." De man benadrukte dat er ook met andere ontwikkelaars geen plannen zijn voor een opvolger.

 

 

 

Bron: IGNexterne link

Informatie over Dead Island


Releasedatum: 09-09-2011
Ontwikkeld door: Techland
Uitgegeven door: Deep Silver
Genre: FPS
SinglePlayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3
Age 18+
 
1 100% rep

McGregor zegt op 18/05/2012 19:39   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Gelukkig, eerst de bugs eruit dan denken aan een eventuele opvolger.
2 100% rep

Panaramo zegt op 18/05/2012 19:49   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Het mag nog even duren, maar ik zou toch graag een volgende dead island zien.
3 100% rep

Sheldon Cooper zegt op 18/05/2012 19:54   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Titel is wel vrij verkeerd. Krijgt probably wel een opvolger, ze zijn er gewoon niet aan bezig. Tbh vrij teleurgesteld, de 1e was echt awesome
3.1 100% rep

cpt nice zegt op 18/05/2012 20:15   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Ik geef u gelijk, vanuit de visie van "zeg nooit nooit" Dus ik heb het woord "voorlopig" toegevoegd
3.2 100% rep

CL4P-TP zegt op 18/05/2012 20:19   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Alleen staan voorlopig en opvolger omgewisseld nu
4 100% rep

filipo zegt op 18/05/2012 20:13   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ja dat is spijtig dat er geen vervolg komt
4.1 100% rep

degamer zegt op 18/05/2012 21:35   [?]

  Rating 0 16+ 16+
er zal wel een vervolg komen alleen zijn ze er nog nie mee bezig
5 100% rep

mister__ID zegt op 18/05/2012 22:03   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Alstublieft nee! Het is een goede game opzicht, maar een vervolg? Hoe gaan ze dat aan boord leggen?
Mss Dead Country ofwat?
5.1 100% rep

Timberwinter zegt op 18/05/2012 22:45   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Ik heb de game niet gespeeld, maar ik denk dat dit mogelijk is. Kijk naar Batman: die gingen van Arkham Asylum (~island) naar Arkham City (~country, zoals jij het noemt).
5.2 100% rep

Sheldon Cooper zegt op 19/05/2012 9:58   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Er zijn honderden scenario's mogelijk...
6 100% rep

Berstalin zegt op 19/05/2012 7:45   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ze moeten idd een nog grotere open wereld maken. Gelijk de resort map want die was retevet. Enkel op het einde werd het meer rechtoe rechtaan lopen ipv zelf uw pad te kiezen en da vond ik wel spijtig. En storywise iets meer diepgang
7 100% rep

Teknohol1c zegt op 19/05/2012 10:56   [?]

  Rating 0 16+ 16+
In de volgende ben JIJ de zombie!
7.1 100% rep

tw34kfr34k zegt op 19/05/2012 18:29   [?]

  Rating 0 16+ 16+
klinkt leuk totdat je een baseballbat tegen je kop krijgt