Crysis 3

Preview
Review
Special
Download
Crysis 3 teaser trailer

Crysis 3 teaser trailer


24 April 2012 12:11 | Trailer | Praga | 9 reacties

Vorige week hadden wij een mannetje op de EA Showcase 2012 in Londen. Hij kreeg er niet alleen Medal of Honor: Warfighter maar ook een heleboel andere toptitels te zien. Een daarvan was Crysis 3... Van deze veelbelovende game krijg je straks om 15u00 alles te zien en te weten op 9lives.be

 

Om de spanning er nog even in te houden alvast de Crysis 3 teaser trailer. Ik kan nu al niet meer wachten op de release...

 

Informatie over Crysis 3


Releasedatum: 22-02-2013
Ontwikkeld door: Crytek Studios
Uitgegeven door: Electronic Arts
Genre: FPS
Multiplayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3
Age 16+
 
1 100% rep

joa_111 zegt op 24/04/2012 13:24   [?]

  Rating 0 16+ 16+
de vorige mag mocht mss wel sucken, dees ziet er toch redelijk deftig uit
1.1 100% rep

kim gillissen zegt op 24/04/2012 13:29   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Het belangrijkste is dat het weer "back to the jungle" is met veel bewegings-vrijheid (free roam). Het spel is altijd leuker als je vijanden via 5 verschillende wegen kunt besluipen en de nek omdraaien. Dit miste ik vooral in de 2de (dewelke heel lineair was met frontale combat).
1.2 100% rep

Vorthar zegt op 24/04/2012 13:53   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Ik vond 2 alles behalve slecht. Ik genoot van zo door New York te lopen.
1.3 100% rep

kim gillissen zegt op 24/04/2012 14:13   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Het uitzicht was mooi, maar op vlak van gameplay vertaalde het zich zeer slecht, heel vaak zelfs situaties met bossfights of tanks in smalle straten zodat je er helemaal niet omheen kon en enkel en alleen frontaal kon aanvallen. Zelfs in COD single player had je meer vrijheid.
1.4 100% rep

joa_111 zegt op 24/04/2012 14:32   [?]

  Rating 0 16+ 16+
-> http://www.youtube.com/watch?v=KGZaGe8gtu0
2 100% rep

Kenneth124 zegt op 24/04/2012 14:11   [?]

  Rating 0 16+ 16+
vond 2 leuk, maar beetje teleurgesteld dat de groottes van maps zo beperkt waren en je effectief van punt A naar B moest zonder veel vrijheid te hebben
3 100% rep

driezzy zegt op 24/04/2012 15:21   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Intussen staat de volledige trailer al online!

http://youtu.be/vpHPHJFPymE
4 100% rep

silent785 zegt op 24/04/2012 15:39   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ziet er precies hetzelfde uit als de voorganger, hopelijk is met meer open world zoals de eerste.
5 100% rep

Y@nnick. zegt op 24/04/2012 16:36   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ziet er leuk uit, maar nog niet overtuigd dat deze deel 2 zal overtreffen. Er is nog geen greintje vrijheid te bekennen en dat vind ik eigenlijk essentieel...