Alpha Protocol

Review
Special
Download
Mogelijk uitstel Alpha Protocol naar medio 2010

Mogelijk uitstel Alpha Protocol naar medio 2010


28 September 2009 13:43 | Nieuws | Mich | 8 reacties

Het lijstje aan uitgestelde titels voor 2009 neemt stilaan zorgwekkende proporties aan. Volgend slachtoffer van dienst is Alpha Protocol, dat normaal gezien ergens deze maand moest verschijnen. Het spionagespel kent volgens SEGA officieel nog geen vertraging, hoewel enkele grote Amerikaanse winkelketens recentelijk de releasedatum hebben gewijzigd naar juni volgend jaar. Hopelijk krijgen we binnenkort meer duidelijkheid omtrent de situatie.

In de actie-RPG kruipen we in de huid van agent Michael Thorton die door zijn eigen regering aan de kant wordt verschoven. Weinigen weten echter dat hij als enige beschikt over gegevens die een internationale ramp kunnen voorkomen. Het verhaal is doordrenkt met moeilijke beslissingen die de speler dwingen een  keuze te maken. Elke actie brengt dan ook consequenties met zich mee die later in het verhaal in je voor- of nadeel zullen spelen.

Bron: Eurogamerexterne link

Informatie over Alpha Protocol


Releasedatum: 28-05-2010
Ontwikkeld door: Obsidian Entertainment
Uitgegeven door: SEGA Europe
Genre: RPG
Multiplayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3
Age 18+
 
1 100% rep

GothicFan zegt op 28/09/2009 14:01   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Eén van de beste beslissingen die ze kunnen nemen is om dit spel uit te stellen. Ik verwachtte anders een onafgewerkt spel (ofwel bugs, ofwel totaal geen verhaallijn/vrijheid mix) en dus was uitstel de beste optie.
2 100% rep

spinx zegt op 28/09/2009 15:17   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ik denk ook dat dit spel ernstige mankementen had...
Max payne 3 is volgens mij ook of the radar voor een extreme make over vanwege de negatieve reacties...
3 100% rep

paiste zegt op 28/09/2009 18:21   [?]

  Rating 0 16+ 16+
rede uitstel "hij voelde nog niet rpg genoeg"
daar was ik inderdaad al bang voor, iets teveel een shooter leek het in de filmpjes imo
4 100% rep

Wolverine__1 zegt op 28/09/2009 18:23   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Hmm,kwist niet dat sam fisher familie in de business had. RPG is nu niet mijn ding,ma ik ga de game toch wel een beetje volgen
5 100% rep

medalofkoen zegt op 28/09/2009 18:50   [?]

  Rating 0 16+ 16+
De gameplay beelden leken ook nergens naar. Goede beslissing.
5.1 100% rep

TEISSEIR zegt op 29/09/2009 8:32   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Idd. Is dit eigenlijk een sandbox/free-roam RPG?
6 100% rep

sharkmen zegt op 28/09/2009 20:38   [?]

  Rating 0 16+ 16+
game kan wel goet worde alleen straalt die michael geen karakter uit die eeft gene koewle kop die is kaal
7 100% rep

Headeater zegt op 28/09/2009 21:01   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ik ga slapen tot na nieuwjaar, ondertussen is alles wat mij enigszins interessant leek uitgesteld.