50 Cent: Blood on the Sand

Preview
Review
Special
Download
Blood on the Sands van 50 Cent verkoopt erbarmelijk

Blood on the Sands van 50 Cent verkoopt erbarmelijk


08 May 2009 21:58 | Nieuws | papfles | 36 reacties

Als we Metacritic.com erbij nemen, lijkt er niet echt een verband te zitten tussen de gemiddelde score van een spel en diens verkoop. Zo scoorde 50 Cent: Bulletproof slechts 47 op honderd maar verkocht het wel 681.000 exemplaren in de eerste twee maanden na zijn release in de Verenigde Staten.

 

Zijn opvolger, 50 Cent: Blood on the Sand, deed het echter veel beter met een gemiddelde score van 71 maar dit werd niet weerspiegeld in de verkoopcijfers. Volgens NPD, een bedrijf dat de Amerikaanse markt nakijkt, wist het spel slechts 56.000 mensen te overtuigen in een tijdsspanne van twee maanden. Het is dan ook niet verwonderlijk waarom THQ niks te melden had over de prestaties van het spel toen het bedrijf zijn financiële prestaties van het afgelopen jaar toelichtte.

 

Bron: Kotakuexterne link

Informatie over 50 Cent: Blood on the Sand


Releasedatum: 20-02-2009
Ontwikkeld door: Swordfish Studios
Uitgegeven door: THQ
Genre: Action/Adventure
Multiplayer
Beschikbaar op: x360 ps3
Age 18+
 
Pagina:
1 100% rep

Ge0force zegt op 08/05/2009 22:15   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Lijkt me logisch, ik kan me niet voorstellen dat iemand na het spelen van het barslechte eerste deel de sequel zou willen kopen die ook al niet veel voorstelt.
2 100% rep

Bart Religion zegt op 08/05/2009 22:17   [?]

  Rating 0 16+ 16+
veel mensen baseren zich voor het kopen van een sequel idd op het eerste deel.
3 100% rep

The Monopoly Guy zegt op 08/05/2009 22:18   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Zou zowieso al niets kopen waar 50 cent in zit, als het nu 50 cent zou kosten ok dan overweeg ik het wel
3.1 100% rep

Venometal zegt op 08/05/2009 22:23   [?]

  Rating 0 16+ 16+
haha goeie
3.2 100% rep

svenovic zegt op 08/05/2009 22:42   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ja this da, die kerel ze gezicht op de cover steekt me al te zwaar tegen.
3.3 100% rep

den mind zegt op 08/05/2009 23:40   [?]

  Rating 1 16+ 16+
idem, ik zou het ook al ni kopen omda het zijn naam en gezicht is da ervoor word gebruikt
echte goeie oldskool hiphop/rap kan me wel bekoren, maar die noob nie
4 100% rep

HyPnOTiZeR zegt op 08/05/2009 23:58   [?]

  Rating 3 16+ 16+
Zoals Alex Agnew het zou zeggen.. Lamme neger..
4.1 100% rep

subject1487 zegt op 09/05/2009 18:19   [?]

  Rating 0 16+ 16+
classic
5 100% rep

Humfrie zegt op 08/05/2009 23:59   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Niemand zou dat mogen kopen!
6 100% rep

teddybeerke zegt op 09/05/2009 0:09   [?]

  Rating 0 16+ 16+
AA quote : Ge moet vooral GEEN moeite doen zenne als ge wilt dak a kutplaat koop. Yeahhh BOYYY
ot: tja ne kut(zanger) en een kutspel da's nogal logisch hé dat dien brol ni verkoopt. Origineel in zenne naam als artiest is em ook niet echt hé, 50 cent komaan... Dat is de naam muziek niet eens waardig! Echte oldskool R&B, hiphop etc dat is nog beluisterbaar. maar naar ne zagevent luisteren die precies een rijmpje/versje staat af te rammelen noem ik geen muziek zenne.
7 100% rep

waffel zegt op 09/05/2009 0:10   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Al die sukkels die de eerste gekocht hebben, moeten van mijn part de tweede kopen..
7.1 100% rep

drogomir zegt op 09/05/2009 9:48   [?]

  Rating 0 16+ 16+
dat is hun vloek, ze hadden maar nooit zo'n zonde mogen begaan
7.2 100% rep

Preske zegt op 09/05/2009 23:46   [?]

  Rating 0 16+ 16+
en hem nog rijker maken zeker?
neenee, laat het maar uit.
das een gouden ketting minder dat em kan kopen.
8 100% rep

Dark_Raver zegt op 09/05/2009 0:20   [?]

  Rating 0 16+ 16+
bah, 50 cent...k kan hem echt niet uitstaan
die straalt zo uit van "ik ben het hier, luister allemaal naar mij, mijn geboorte is belangerijker dan jezus" terwijl hij gewoon een blaaskaak is die er nix van bakt :/ (note: ik moet rap/rappers niet maar die is nog de ergste >_<
8.1 100% rep

ShadyCat zegt op 09/05/2009 0:46   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Eerlijk is eerlijk : vanuit zijn standpunt IS zijn geboorte waarschijnlijk wel belangrijker dan die van Jezus.
8.2 100% rep

romefreakwillem zegt op 09/05/2009 19:02   [?]

  Rating 0 16+ 16+
De geboorte van jezus is een pak belangrijker, of toch 2000 jaar geleden. Vandaag verdwijnt iemand die door de straten loopt en roept 'ik ben de zoon van god' zonder veel bombarie in een gesticht...
8.3 100% rep

svenovic zegt op 10/05/2009 0:21   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Toen ook ze, der werden dagelijks tientallen profeten aant kruis gehangen. Jesus heeft gewoon meer sjans gehad.
8.4 100% rep

lordvampa zegt op 10/05/2009 21:20   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Die werd niet een het kruis gehangen ofzo?
9 100% rep

TOMMYGUN zegt op 09/05/2009 0:21   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik zou de CD nog niet eens willen om als bierviltje te gebruiken.
10 100% rep

Draaksken zegt op 09/05/2009 0:33   [?]

  Rating 7 16+ 16+
zone kutzooi .. als ge da in de winkel ziet wilt ge er nen ander game voorzette zodat niemand et ziet
10.1 100% rep

sike2 zegt op 09/05/2009 9:08   [?]

  Rating 1 16+ 16+
LOL +1 das ne goeie zal ik es doen alsk in de makro ben... kzet ze allemaal op het bovenste schap
11 100% rep

weak lynx gamer zegt op 09/05/2009 1:54   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Zijn naam geeft meteen aan wat die waard is.
12 100% rep

RBMK zegt op 09/05/2009 9:59   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Is nogmaals een bewijs hoe onwetend vele mensen nog zijn de dag van vandaag ondanks het toch zo fantastische wereldwijde web waar de meeste mensen slechts gebruik van maken om troep naar elkaar te versturen en illegaal stuff te downloaden. Voor die eerstgenoemde is men allemaal heel vlug blijkbaar maar om het echt nuttig te gebruiken dat is iets anders.

De gemiddelde mens/gamer gaat nog altijd naar de winkel en koopt op basis van hoesjes en dat is precies waarom de eerste 50cent goed heeft verkocht terwijl het een barslecht spel was en de nieuwe, ondanks de progressie, niet meer goed verkoopt.

Ik ga hem jammer genoeg nu ook niet kopen want de game scoort iets TE gemiddeld naar mijn zin en ik heb een hekel aan 50cent.
13 100% rep

Whizzer zegt op 09/05/2009 10:16   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Zucht, maak dan ook geen game over den halve euro.
14 100% rep

Bill zegt op 09/05/2009 11:58   [?]

  Rating 0 16+ 16+
In dat spel kan je blijven stilstaan en 250 kogels opvangen terwijl je levensbalk nog meer dan 50% is
15 100% rep